czwartek, 10 marca 2016

Bioliq - oczyszczający żel do mycia twarzy.


 
         Według opisu producenta to "delikatny żel do mycia twarzy, który skutecznie usuwa z jej powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, a dzięki zawartości olejku babassu doskonale nawilża skórę i pozostawia ją jedwabistą w dotyku. Masaż miękką, silikonową nakładką dodatkowo głęboko oczyszcza skórę, zapewniając efekt delikatnego peelingu i złuszczania naskórka, dzięki czemu pomaga usuwać wszelkie niedoskonałości. Cera staje się świeża i rozświetlona, a jej struktura wyrównana. Żel nie zawiera mydła, dzięki czemu jest odpowiedni również dla cery wrażliwej. Przeznaczony do codziennego mycia skóry twarzy. Polecany również do skóry wrażliwej."
         Moja opinia jest nieco odmienna, żel jest dobry, ale nie do codziennej pielęgnacji. Sama stosuję go 2 - 3 razy w tygodniu do głębszego oczyszczania a nie codziennego mycia twarzy. Żel specyficznie pachnie i nie do końca dobrze się pieni, jednak szczoteczka dobrze zmywa makijaż i pozostawia skórę twarzy miękką w dotyku.

         A Wy jakie macie zdanie o tym produkcie?
 

3 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam, ale kusi mnie od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam produktów z bioliq. Każdy twierdzi po przetestowaniu, że są naprawdę dobre. Ciekawe jak byłoby w moim przypadku? Muszę zastanowić się i spróbować kiedyś przetestować na przykład jakiś żel oczyszczający. Świetny post, pozdrawiam serdecznie ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!