niedziela, 20 marca 2016

"Idealne" zmiany na wiosnę cz. 1 - wnętrze.


    Ostatnio pisałam Wam o potrzebie zmian. Swoje wiosenne zmiany zaczęłam od wnętrz, w których najczęściej przebywam. Po pierwsze urządziłam kącik w sypialni. Marzył mi się wygodny, najlepiej zielony fotel. Znalezienie idealnego mebla zajęło mi trochę czasu. Jak już go znalazłam okazało się ze muszę na niego odkładać przynajmniej 3 miesiące... Moje szczęście sięgnęło zenitu , gdy znalazłam go w wyprzedaży po ekspozycyjnej. Stał i czekał na mnie - 30% taniej :). Fotel zadomowił się w mojej sypialni a ja cieszę się nowym zakupem.




        Zaraz po przeczytaniu "Elementarza Stylu" Kasi Tusk zapragnęłam zrobić czystki w swojej garderobie. Po pierwsze aby pozbyć się ubrań, których już nie nosze zaprosiłam koleżanki i zorganizowałam domowy swap. Mimo, że nie udało mi się pozbyć wszystkich zbędnych ubrań, spotkanie zaliczam do bardzo udanych. W przyszłym miesiącu planuje kolejną wymianę ubrań. 
   Na wiosnę w mojej garderobie zawitała namiastka minimalizmu. Zostawiłam ubrania, w których faktycznie chodzę.  Zaczęłam również tworzyć "bazę", w mojej szafie pojawiły się dobre jakościowo i idealnie dla mnie skrojone koszule i marynarki oraz skórzane dodatki. Więcej o tych zmianach napiszę w kolejnym miesiącu. 
            Dzisiaj po raz pierwszy pokazuję Wam moją ulubioną część domu. Pamiętajcie, że szafa dla kobiety jest jak lekarstwo. A na zdrowiu nie powinno się oszczędzać ;). 













19 komentarzy:

  1. Ja zawsze przy takich postach wpadam w kompleksy , nam moze 1/3 twoich ubrań , polowe wielkości szafi i na dodatek łącze ja z mężem , a butów poza 3 parami kozaków mam 3-4 pary ..... Naprawdę mogę powiedzieć nie mam sie w co ubrać ;);)
    Albo ze jestem mistrzynią minimalizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna organizacja, można Cię brać za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim białym salonie wymieniłam czerwone dodatki na zółte :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko a jednocześnie klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fotel wygląda magicznie ! Aż chce się w nim siedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten fotel wygląda magicznie ! Aż chce się w nim siedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką szafę to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki porządek! Każda rzecz ma swoje miejsce:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rano nie ma problemu ze znalezieniem ubrań ;)

      Usuń
  9. Taka szafa to marzenie chyba każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no wreszcie widzę, że ktoś trzyma biustonosze tak jak ja, wiele kobiet źle je przechowuję i się deformują. Podziwiam idealny porządek, ja też lubię tak w szafie poszaleć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. taką szafę zobaczyłam bym bardzo chętnie u siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba Ci zazdroszczę tej garderoby i porządku :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. O maj gad!!! Jak Ci powiem, że mam miejsce na ciuchy wielkości tej Twojej jednej cząstki szafy, to nie uwierzysz!
    Marzy mi się taka! Na razie upycham wszystko;))
    A fotel piękny! Kącik idealny dla rudzielca:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie urządzone ;)
    ja jestem fanką białych, prostych wnętrz więc trochę inne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jaki porządek! A jakie piękne buty! Pozazdrościć jednego i drugiego :) Pozdrawiam i zapraszam na homebutikwordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!