wtorek, 29 marca 2016

Poświąteczny zajączek.

torebka - Laza / spódnica - Reserved / płaszcz - Second Hand / szpilki - Wittchen


         Święta, święta i po świętach. Moje spędzone w rodzinnym gronie, zaliczam do bardzo udanych. Mimo, że aktywność fizyczna teraz bardzo wskazana, lubię ten czas. Pogoda nam dopisała w tym roku, oddycham pełną piersią i cieszę się prawdziwą wiosną. Zaczynam również wprowadzać w życie kolejne wiosenne zmiany. 
          A jak Wam minęły święta? Tradycyjnie czy może całkiem inaczej?

        W końcu z nieskrywaną przyjemnością zrzuciłam zimową kurtkę i odkopałam z szafy wiosenny płaszcz. Miałam też możliwość przetestowania nowych szpilek, o których wspominałam Wam w poprzednim wpisie. Okazały się bardzo wygodne. Na koniec zapraszam Was do sklepu Laza gdzie znajdziecie nowe, skórzane torebki prosto z Włoch. Udanego tygodnia!













11 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka. Podobasz mi sie w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki w tej stylizacji prezentuję się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Spódnica i torba są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica, a bluzka urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja torebka, Kasiu!
    I zajączki - są urocze :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, wiosennie, ciekawa bluzka, podoba mi się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pierwszy raz na blogu i moge powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczona! ;)

    u mnie nowy pościak http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Jaki masz śliczny sweterek!:D
    Ja też się cieszę z cieplejszych dni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana cudnie wyglądasz! uśmiechaj się cały czas!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!