niedziela, 13 marca 2016

Spódnica zwyczajnie - niezwyczajnie.

Kurtka - Reserved / spódnica - Stradivarius
zdjęcia - Edyta

      Słonecznych dni takich jak na zdjęciach jeszcze mało. Czuję, że dopada mnie zmęczenie, brak energii a noszenie zimowej kurtki i kozaków już dawno przestało być fajne. Zastanawiam się jak temu zaradzić. Potrzebuje zmian. Może nowa fryzura, kolor, uczesanie... zmiana otoczenia... wyjazd... A może nauka czegoś nowego, jakiś kurs... Podrzućcie mi jakieś pomysły :)

        Na zdjęciach prosty zestaw, niby zwyczajny ale za sprawą wzoru na spódnicy trochę niezwyczajny.






 

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Włosów nie ruszaj ! Są piekne !
      Kurs językowy ?!

      Usuń
  2. Ta spódnica jest przepiękna, Kasiu!
    I też przychylam się, abyś włosów nie ruszała ;P
    Może zmiana ścian w domu? Albo nowy sport do uprawiania :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam działać ze zmianami w domu :)

      Usuń
  3. Miałam właśnie przed przeczytaniem posta napisać ,ze włosy piękne kolor superr nie zmieniaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) Spódnica rewelacyjna :)
    Co do zmian, to ja chyba też czuję taką potrzebę i już za ponad miesiąc lecę na jakiś czas do siostry do Anglii, mam nadzieję że taki wyjazd dobrze mi zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że kilkudniowy wyjazd byłby idealny :-)
    Fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica ok. Ale urzekła mnie kopertówka! :)
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm in love with your beautiful leather jacket Kasia. Perfect as always my dear! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze co rzuca się w oczy to Twój śliczny, naturalny uśmiech- tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie, czekam niecierpliwie na słoneczną wiosnę. A tymczasem zaplanowałam weekendowy wyjazd z dziewczynami, to zawsze pomaga :)
    Świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tym weekendem! udanej zabawy życzę :)

      Usuń
  10. Tylko nie włosy!!!;))
    Chyba nas wszystkie już dopadło, to zmęczenie oczekiwaniem na wiosnę...
    A zestaw bombowy!!! Fajna kiecka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam taką potrzebę zmian... jakieś 1,5 miesiąca temu dość "solidnie" podcięłam włosy... i chyba podetnę je jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódnica. Co do włosów są piękne i ja bym na ten moment z nimi nic nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spòdnica świtna! :)
    Włosòw nawet nie ruszaj ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spòdnica świtna! :)
    Włosòw nawet nie ruszaj ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica zdecydowanie niezwyczajna, bardzo fajny ten wzór i brak koloru sprawia że będzie dobrze się komponować do wielu rzeczy - szczególnie tych niewzorzystych. Z kurtką wygląda OK, choć uważam to zestawienie jako dosyć eklektyczne (ale pozytywnie).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zestawy ! Troszkę pazura dzięki kurtce i do tego poukładana, grzeczna spódnica ;) Całość wygląda świetnie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!