wtorek, 1 marca 2016

Summary of February.


      Dzisiaj nie będzie o pogodzie, bo jaka jest każdy widzi...
Będzie natomiast kilka zdjęć podsumowujących miniony miesiąc - niepublikowane zdjęcia z sesji zdjęciowych, wydarzenia, w których brałam udział, coś smacznego i oczywiście na koniec zapowiedź tego co pokaże Wam w marcu.





Czasami głowa boli od nadmiaru myśli :). 





        Niezaplanowane wcześniej wyjście do Capitolu na spektakl Teatru Kwadrat okazało się bardzo udane. Polecam wszystkim, a szczególnie tym, którzy jeszcze nie mieli przyjemności oglądać "Medium".  Jest to kolejny genialny spektakl w wykonaniu aktorów Teatru Kwadrat, a w szczególności Pawła Małaszyńskiego, doskonale wyreżyserowany przez Andrzeja Nejmana. Szczerze polecam.

 

   Kolejny spontaniczny, sobotni wypad też był bardzo przyjemny. Twierdza Srebrna Góra zachwyciła mnie swoją historią a zwiedzanie budowli z przewodnikiem okazało się bardzo pouczające. Żałuję, że nie wzięłam aparatu i nie zrobiłam więcej zdjęć tego miejsca, następnym razem nie zrobię już tego błędu. 
 

Ryż jaśminowy z mleczkiem kokosowym i jabłkami okazał się wyśmienitym deserem. 

 

A w marcu będzie elegancko...


5 komentarzy:

  1. Byłam w tej twierdzy! Też polecam:))
    Hehehe, lubię te Twoje fotki na spontanie! I stylizacje!
    Zapowiadają się piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie, widzę że dobrze się bawiłaś w tamtym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjęcia i bardzo fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!