czwartek, 31 marca 2016

Summary of March.



        Uf marzec już za nami. Był to czas infekcji wirusowych, które nie oszczędziły również mojej rodziny. Przez kiepską pogodę i chorobę nie udało mi się zrealizować wielu zaplanowanych sesji. Mam nadzieję, że kwiecień pod tym względem będzie bardziej udany. 
     Świeżo po koncercie Ani Dąbrowskiej mimo, że "Ciebie mam tylko w głowie " - śpieszę do Was z podsumowaniem miesiąca. W marcu żegnałam zimę, czy skutecznie - to się jeszcze okaże, pochwaliłam się również swoją garderobą ulubięcami miesiąca
         Mimo, że nie do końca udany marzec, zakończył się miłym wyróżnieniem w konkursie na #uśmiechwólczanki w koszuli tej marki.







Święta, święta i po świętach.



Lektura na kwiecień...


 

Na koniec zapraszam na nową promocję - klik w zdjęcie.

www.shein.com/US-Best-Sellers-vc-3441.html?utm_source=nieperfekcyjnakasia.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from= nieperfekcyjnakasia

8 komentarzy:

  1. Kasia, fajne podsumowanie, skóra podobała mi się najbardziej i koszula. Ładne foty, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie ze spódniczką to chyba moje ulubione :)
    Dobrze, że marzec się skończył, coraz bliżej wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie Kasiu. Jak zwykle wyglądasz kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie Kasiu. Jak zwykle wyglądasz kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! Uwielbiam taki ład i harmonię

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice recap Kasia. Outfit with black leahter jacket is my favorite!!! Check out my blog when u have time. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo widzę Wroclawska pergola- ostatnio robilam tam sesję :)
    świetnie wyglądasz kochana- Ty w każdym stylu doskonale się odnajdujesz :)

    Serię tutti frutti uwielbiam- mam olejek do kąpieli, maslo i balsam- pięknie pachną :)

    Ale masz piękną garderobę aaaaa i jak szpileczki idealnie poukladane aaaa bosko ! :)

    Zdrowka zyczę :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!