czwartek, 24 marca 2016

Ulubieńcy miesiąca - marzec.


     Dzisiaj zapraszam Was na nowy cykl na moim blogu - Ulubieńcy Miesiąca. Mam nadzieję, że uda mi się w miarę regularnie publikować nowości z mojej szafy  i "odkrycia"  kosmetyczne. 
     Od dawna marzy mi się torebka Wittchen, niestety na lidlowe promocje nie udało mi się załapać a sklepowe ceny przerażają mnie. Dlatego od jakiegoś czasu śledzę stronę internetową tej firmy. Jak tylko dostałam informację o wyprzedaży do 70% pomyślałam to jest ten czas ;). Jednak tym razem mój wybór padł na skórzane szpilki i pasek...

    Kolejnym ulubieńcem jest czarna torebka firmy Laza (pasuje do szpilek Wittchen ;). Mam już w głowie wiosenne stylizację z jej wykorzystaniem, więc słoneczko wychodź bo chcę wybrać się w plener!

Torebka Laza



    Kosmetycznym ulubieńcem marca jest seria tutti frutti - cukrowy peeling do ciała, kremowy peeling myjący i olejek do kąpieli. Ten ostatni kosmetyk lubię najmniej - kiepsko się pieni i przez to jest mało ekonomiczny. Natomiast peelingi mogę szczerze polecić - jedne z lepszych, których używałam. 


A jak pachnę w marcu? 


7 komentarzy:

  1. hej, super ulubiency marca, uwielbiam te perfumy moschino. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelakie peelingi, a z tego co kojarzę seria Tutti Frutti wyróżnia się zapachem :) jakoś tak wyszło, że nigdy nie używałam peelingu z tej serii. Czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i fajny cykl. Moschino bardzo lubię, jakość skóry również. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Moschino to moje perfumy na wakacyjne wyjazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tutti frutti jest mega! Piękna torebka:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wybory kosmetyczne są świetne! Peelingi próbowałam i polecam!

    http://hcbyolga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!