poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Garnier Fructis Grow Strong.


          Wielkie było moje zaskoczenie gdy kurier przyniósł mi przesyłkę, której się nie spodziewałam.  W pudełku znalazłam zestaw kosmetyków do testowania Fructis Grow Strong - szampon, odżywka i maska. Seria stworzona do włosów wymagających wzmocnienia, wypadających i łamliwych. 
   Z przyjemnością rozpoczęłam testowanie. Efekt wzmocnienia zauważyłam już po pierwszym umyciu włosów szamponem. A odżywka sprawiła, że nie miałam żadnego problemu z rozczesaniem włosów. Jednak najbardziej urzekł mnie zapach produktów, który przez cały dzień utrzymywał się na włosach. Po kolejnym myciu włosów szamponem użyłam maski a włosy po zabiegu były bardziej lśniące i gładkie niż dotychczas. 
          Uważam, że seria Fructis Grow Strong doskonale sprawdzi się podczas nadchodzącej wiosny i  lata, gdyż nie obciąża włosów, zostawia je miękkie i pełne życia, a zapach jest świeży i bardzo przyjemny. Szczerze polecam!
Cały zestaw cudownie pachnie, tak cudownie, że aż musiałam od razu przetestować szampon i maskę hahaha. Szampon jest dosyć gęsty i bardzo dobrze się pieni. Świetnie spełnia swoją funkcję. Maska ma konsystencję lekkiego kremu, nie obciąża włosów. Łatwo się ją aplikuje i zmywa. Pozostawia włosy mięciutkie i nawilżone, łatwo się je później rozczesuje.
Komplet przeznaczony jest dla osób, które borykają się z problemem wypadających i łamliwych włosów, czyli idealnie dla mnie <3 Oczywiście po jednym użyciu nie jestem w stanie stwierdzić czy zapewnienia producenta są zgodne z prawdą, ale jestem dobrej myśli. :D

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zakochana jestem w Joannie, ale jak ją wykończę, to może sięgnę po tego Garniera:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak Joanne też miałam i uwielbiam :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś tą maskę i była super :) też mogę polecić :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Garnier, ale tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą serię, pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przeznaczone do jakiegoś konkretnego rodzaju włosów ?np. suchych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeznaczone do każdego rodzaju włosów, wymagających wzmocnienia.

      Usuń
  6. Ni miałam tej serii. Dobrze,że nie obciązają włosów.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie to używam Garniera i mi pasują bardzo te produkty ;)

    U mnie nowy post, zapraszam ---> http://onlymymotivation.blogspot.com/2016/04/militarnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam serię Garnier Fructis, ze względu na zapach i wygładzenie włosów, także wierzę, że te produkty są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!