sobota, 16 kwietnia 2016

Kosmetyczne rozdanie u Nieperfekcyjnej.



Dzisiaj mam przyjemność ogłosić wiosenne rozdanie kosmetyczne. 

W skład zestawu wchodzą:
potrójny cień do powiek MaryKay
lakier do paznokci Bell nr 04
puder Virtual nr 706
tusz do rzęs Bell
utrwalacz tuszu do rzęs Bell
pumeks
bransoletki

1. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić tylko 4 warunki:

- być publicznym obserwatorem mojego bloga;
- zostawić swój adres e-mail w komentarzu;
- polubić mój profil na FB i udostępnić informację o rozdaniu;
2. Rozdanie trwa  do 30.04.2016.
3. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdania na blogu.
4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.  
5. Warunkiem przeprowadzenia losowania jest minimalna liczba 20 zgłoszeń. 

Wzór zgłoszenia: 
1. Obserwuję jako:
2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:






Powodzenia :)

15 komentarzy:

  1. Kasiu, to bardzo zasobny zestaw, wszystkim życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: xtina120
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sylwia Jamrozik
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako:Renata Grocholska
    2.Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Renata Grocholska

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję jako:Renata Grocholska
    2.Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Renata Grocholska

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Kinia Ragazza
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Ragazza Mi
    email: ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: kamira90
    2. lubię jako kamila Ł***K a baner wisi na: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: W pogoni za ideałem
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: W pogoni za ideałem

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Kinga eMem
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Kinga Markiewicz
    Mail: kindziorrrrr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: anioleek89
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/1070096516384236?pnref=story
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię na Facebooku: Dorota Wysocka
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1022122491157658
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: MD BŻ
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: MD BZ - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=296177847380197&id=100009639524549&pnref=story

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!