środa, 20 kwietnia 2016

Nivea protect & care i inni kosmetyczni ulubieńcy kwietnia.


   Dzisiaj pragnę Wam przedstawić kosmetycznych ulubieńców kwietnia. Na pierwszym miejscu uplasował się antyperspirant Nivea protect&care. Dezodorant nie zawiera alkoholu, więc można go stosować zaraz po depilacji. Jest delikatny, przyjemnie pachnie ale przede wszystkim jest skuteczny. U mnie sprawdził się w 100%, nawet podczas treningu. Więcej opinii na temat produktu możecie znaleźć tutaj


       Kolejnym moim faworytem jest szampon "Drożdże piwne" oraz odżywka "Skrzyp Rozmaryn" firmy Joanna. Marka Joanna wypuściła na rynek nową serię kosmetyków do pielęgnacji włosów o nazwie Tradycyjna Receptura, do kupienia w Biedronce. Oczywiście nie są to produkty, które maksymalnie zregenerują włosy i sprawią, że będą one niesłychanie  piękne i lśniące. Kosmetyki zwyczajnie robią to co powinny - dobrze myją włosy, wygładzają je i pomagają w ich rozczesywaniu. Moim zdaniem świetnie sprawdzą się u osób z cienkimi włosami, bo zupełnie ich nie obciążają, nie zawierają silikonów i nie robią siana na głowie. Kusi również cena - ok 6 zł za butelkę.


        O kolagenowym drinku pisałam tutaj. Przetestowałam go na własnej skórze. Niestety nie zastosowała pełnej kuracji, do której są potrzebne aż trzy pełne opakowania produktu. 
Dlatego trudno mi powiedzieć, jak Beauty Drink zadziałałby na moją skórę po kompletnej kuracji. Mimo tego jestem zadowolona z efektu. Skóra jest bardziej wygładzona i promienna. Myślę, jednak że warto raz na jakiś czas  odżywić w ten sposób skórę, zwłaszcza po zimie kiedy widzimy spadek jej formy. W trakcie kuracji nie zaobserwowałam żadnych skutków ubocznych. Smak napoju jest na prawdę dobry, taki mocno jabłkowy. Polecam. 


 

     Od wczoraj w Rossmannie promocja - 49% na kosmetyki. O tych zakupach napiszę Wam w następnym miesiącu. 

4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BBardzo lubie ten antyperspirant, bardzoo odpowiada mi jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Nivea znam i polecam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!