niedziela, 3 kwietnia 2016

Sukienka do spodni.

sukienka - tutaj / torebka - Laza / kurtka - Reserved
zdjęcia - Edyta

          Czy sukienka wyklucza założenie spodni? Absolutnie nie :) Szczególnie teraz gdy na dworze jeszcze czasami mimo słonecznej pogody - wieje chłodem. Łączenie sukienki i spodni to również propozycja dla tych z nas, które nie rezygnując z kobiecości chcą wyglądać awangardowo. Jak mówi stare powiedzenie "moda rodzi się na ulicy", dlatego warto przełamać konwenanse i tak jak ja przekonać się do zestawu - sukienka do spodni. 











9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, może sama tak spróbuję. Podoba mi się, super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sukienka będzie moim zdaniem modna w tym sezonie. Bardzo ładnie pasuje do jeansów. Wręcz mówi się, że połączenie jeansów z białym kolorem to seksowne połączenie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się jakoś specjalnie nie podobają sukienki do spodni, wolę je do legginsów :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz genialnie!! Sukienka z pazurem i bardzo kobieca..
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :) Pięknie wyglądasz, nie ma zastrzeżeń i do tego Twoje piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście uwielbiam sukienkę do spodni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!