sobota, 30 kwietnia 2016

Summary of April.

         
        Już tylko dwa miesiące dzieli nas od wakacji, czekam na nie z utęsknieniem i już planuje mój dwutygodniowy urlop. Tymczasem zapraszam Was na podsumowanie miesiąca kwietnia. 
Powyżej - Twierdza Kłodzko - zdobyta!


Degustacja piwa w Targowej...


Jeszcze raz dziękuję Wólczance za wyróżnienie w konkursie. 



Warsztaty z Pani To Potrafi w Nowej Papierni. 

Musical "Król Swingu" w Hali Ludowej na długo zostanie w mojej pamięci. 


Selfi tuż po wizycie u fryzjera.

Zapowiedź tego co w maju...

7 komentarzy:

  1. fajne podsumowanie :) a ostatnie zdjęcie... intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, widzę, że się działo i podoba mi się zapowiedź maja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super,widać że wycieczka się udała :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne loczki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że fajnie ostatnio spędzałaś czas. Podoba mi się majowa zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że fajnie ostatnio spędzałaś czas. Podoba mi się majowa zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. kreatywnie, sympatyczne foty ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!