wtorek, 3 maja 2016

Inspiracje na lato i wyniki kosmetycznego rozdania.

    Niestety już po majówce, ja jestem wypoczęta, zrelaksowana i trochę przejedzona kiełbaskami z grilla. A jak ten czas wyglądał u Was?
        W podsumowaniu miesiąca kwietnia przyznawałam się Wam, że myślę już o lecie. A Wy snujecie już wakacyjne plany, marzycie o wylegiwaniu się w słońcu na plaży ;)?.  W oczekiwaniu na ten czas zapraszam na kilka moich letnich inspiracji, a na końcu znajdziecie wyniki kosmetycznego rozdania. 

koszula 1- tutaj /  koszula 2 - tutaj
 kimono - tutaj kombinezon- tutaj
 bluzka 1  - tutaj / bluzka 2- tutaj

koszula 1 - tutaj / koszula 2 - tutaj

strój kąpielowy1 - tutaj /  strój kąpielowy2 - tutaj

rzymianki brązowe - tutaj / rzymianki czarne - tutaj


 torebka niebieska - tutaj / torebka różowa - tutaj

UWAGA UWAGA!!!
Kosmetyczne rozdanie zakończone - prezenty trafiają do:

Ragazza

Gratuluję a wszystkim pozostałym dziękuję za udział w konkursie. Niebawem już kolejne rozdanie a do wygrania będzie książka "Jak dbać o siebie perfekcyjnie"... 
Już dzisiaj zapraszam do obserwacji mojego bloga :). 

6 komentarzy:

  1. Koszule i torebki bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje, takie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zwiewne materiały ;) i świetne są te pasiaki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te inspiracje na lato.
    Już nie mogę się doczekać tego okresu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Same fajne ciuszki:)) Ja, to na ciepło czekam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej fajne inspiracje na ten sezon, najbardziej pododbaja mi sie ubrania boho, festiwalowe. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!