czwartek, 19 maja 2016

Olej kokosowy.

 
olej - helfy.pl

      Dzisiaj po kilku miesiącach olejowania włosów mogę przedstawić Wam moja opinię na ten temat. Olejowanie włosów od jakiegoś czasu jest bardziej doceniane i popularne. Jest ono doskonałym rozwiązaniem dla zniszczonych, łamliwych i matowych włosów, rozdwojonych końcówek albo wypadających włosów. Taki zabieg w widoczny sposób wpływa na poprawę ich wyglądu, służy ich nawilżeniu, odżywieniu, poprawieniu ich sprężystości i regeneracji.
      Przetestowałam różne oleje i wybrałam kokosowy, który służy mi najbardziej. Olej w temperaturze pokojowej ma stałą konsystencję, ja przed użyciem ocieplam go w dłoniach. Następnie wcieram go w końcówki włosów oraz w skórę głowy. Tak pozostawiam go na włosach na całą noc, jeśli wiem ze następnego dnia rano będę je myła. Olej należy szczególnie chronić przed działaniem światła słonecznego. Najbezpieczniej jest przechowywać olej w lodówce, gdzie jest chłodno i ciemno. Zabieg wykonuje 2-3 razy w tygodniu, można też codziennie. Należy jednak obserwować włosy, gdyż przeolejowanie daje skutek odwrotny do zamierzonego. Moje włosy po takich zabiegach są  mocniejsze, zdrowsze, mniej podatne na uszkodzenia mechaniczne, mniej się rozdwaja. Stosowanie oleju polecam również do włosom farbowanym, ponieważ pomaga chronić kolor przed wypłukiwaniem.
     Podobny zabieg stosuję również na twarz i dekolt, gdyż znakomicie odżywia dojrzałą i suchą skórę spłycając wszelkie zmarszczki. Ma właściwości antyoksydacyjne i spowalnia procesy starzenia a dodatkowo działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie.

7 komentarzy:

  1. Używam go od dłuższego czasu i sprawdza mi się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham olej kokosowy, jest doskonały do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy teraz jest na czasie.
    Mam i polecam !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam oleju kokosowego, do włosów, do ciała i do spożycia. Pomaga spalać tkankę tłuszczową na brzuchu. Szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. o dobrze wiedzieć muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't know this product but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!