piątek, 27 maja 2016

Pociąg do nieba.

sukienka - tutaj / kurtka, baletki - Reserved / zegarek - Deja vu
korale  - prezent na Dzień Mamy
zdjęcia - Edyta


    Ostatnio pisałam o marzeniach, do tematu zainspirował mnie napis na bluzce Daydreaming - Life Is Amazing. Większość z Was pisała, że woli być mile zaskoczonym przez życie niż snuć marzenia. Nie do końca się z tym zgadzam, gdyż uważam, że mamy duży wpływ na to co wydarza nam się w życiu. Jeśli mocno czegoś pragniemy, tworzymy sobie tego wizję to prędzej czy później staje się to rzeczywistością. Dzisiaj na zdjęciach "Pociąg do nieba", który jest ideą spełnienia snu, marzenia, przekroczenia niemożliwego. Pociąg dąży do czegoś co jest niemożliwe, dodaje energii i radości do życia!  Dlatego ponownie apeluje, abyśmy nie bali się marzyć, gdyż nie ma rzeczy niemożliwych :).









13 komentarzy:

  1. Fajny tekst, nie uciekajmy od marzeń, to nasz wewnętrzny drogowskaz. Podoba mi się ta szara sukienka, ładnie kontrastuje z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna styliacja. I te twoje włoski!

    Zapraszam do mnie, u mnie nowy post! http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukieneczka.:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam marzenia 😊 śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam marzenia 😊 śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tej sukience kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny masz ten naszyjnik, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor włosów! Zdjęcia również imponujące!
    pozdrawiam, Roksana. :)
    http://anyoneore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohhh te nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi, nogi aż schrupać się je chce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój kolor włosów idealnie pasuje do koloru sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!