czwartek, 9 czerwca 2016

Czerwcowe nowości w mojej szafie.


     Moi drodzy dzisiaj przedstawiam Wam kilka nowości, które pojawiły się w mojej szafie. Są nimi jeansowe ogrodniczki, które znajdziecie tutaj. Letnia sukienka z Mohito, oraz czółenka i baleriny z CCC.





     Zapraszam Was również do letniej promocji w sklepie Sheinside, gdzie od 12 do 14 czerwca, możecie zamówić ubrania z bezpłatną wysyłkę na całym świecie bez organicznej. Tutaj znajdziecie nowości, warto zajrzeć. 


Hit lata 20160- bluzki z odkrytymi ramionami do wyboru do koloru znajdziecie  - TUTAJ.
Poniżej bluzki, które szczególnie wpadły mi w oko. 




6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ogrodniczki.
    Posiadam bardzo podobne ;)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ogrodniczki! Z chęcią bym w takie zainwestowała, ale obawiam się, że nie miałabym kiedy ich nosić :D.

    pozdrawiam
    stylowyslowotok.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ogrodniczki!!! a w bluzkach "hiszpankach" jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrodniczki zawsze na czasie :D Lubię je, ja mam akurat długie. Szukam inspiracji, bo akurat wybieram się w najbliższym czasie na zakupy, aby zrobić coś dla siebie :) Także zaraz zaglądam na strony, które polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie bluzki ! Ta w kwiaty boska !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!