wtorek, 14 czerwca 2016

Krem do oczyszczania twarzy Nivea.

 

       Do testowania tego kosmetyku podchodziłam trochę sceptycznie bo jak krem może oczyszczać twarz.... Jednak zostałam mile zaskoczona. Krem do oczyszczania twarzy NIVEA Creme Care doskonale sprawdził się jako kosmetyk do oczyszczania mojej cery, poradził sobie ze zmyciem makijażu. Jest delikatny i nie wysusza skóry a nawet pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry. Przy tym ma bardzo delikatny zapach i jest wydajny. Jeśli szukacie kosmetyku do codziennego oczyszczania twarzy to krem NIVEA Creme Care jest godny polecenia. 
 
Więcej opinii na temat produktu możecie znaleźć tutaj.

7 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, Nivea zawsze dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie mu się przyjrzę, jak będę następnym razem w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam opinii na jego temat :) Przemyślę, czy się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł kremu oczyszczającego, z czym do tej pory się nie spotkałam. Produkt ma gęstą konsystencję, co bardzo mi odpowiada. Wydaje mi się, że właśnie dzięki temu jest wydajny. Tubka jest spora, krem jest wygodny w użyciu. Nie pieni się co prawda, ale to świadczy o braku silikonów = kolejny plus. Skóra po nim jest mięciutka, nawilżona i oczyszczona.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!