wtorek, 28 czerwca 2016

Oillan balance - recenzja.


     Do tej pory Marka Oillan kojarzyła mi się głównie z produktami dla dzieci, tym razem jednak mam coś dla mam i nie tylko. Przedstawiam Wam kremy do twarzy oraz żel pod oczy marki Oillan balance. Wszystkie produkty szczerze polecam. 

Multi-lipidowy krem do twarzy co cery bardzo suchej - idealnie natłuszcza, nawilża i otula skórę . Polecam cerze suchej. Stosowałam go na noc, zostawia skórę mięciutką i świeżą.  

Hydro-aktywny krem do twarzy - jak dla mnie najlepszy produkt z tej serii. Krem długotrwale nawilża oraz wygładza suchą, odwodnioną i wrażliwą skórę, świetny pod makijaż (używałam go właśnie w tym celu). Bardzo dobrze współgrał z kosmetykami kolorowymi, jest wydajny i  nie zostawia tłustej warstwy na skórze.
 
Hydro-aktywny żel pod oczy - zdecydowanie bardziej wolę kremy pod oczy niż żele ale ten produkt nie jest zły, dobrze się wchłania i jest bardzo wydajny, końca tubki nie widać. Nie podrażnia oczu i dobrze nawilża skórę.


3 komentarze:

  1. też stosuję tą serię, uwielbiam lipidowy krem, dla mojej skóry jest idealny, żel pod oczy? hmm lekki nawilżacz, jednak nic poza tym, moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca więc nie jest on dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe znam, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich jeszcze nie miałam. Przy okazji sięgnę:))
    Fajna recenzja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!