czwartek, 30 czerwca 2016

Summary of June 2016.


         W czerwcu miałam przyjemność spędzić romantyczny weekend w Dreźnie i okolicach Rathen, Szwajcarskiej Saksonii.  Zapierające dech w piersiach widoki zachęcają do zwiedzania tych miejsc. Główną atrakcją regionu jest Basteia - kamienny most wkomponowany w piaskowe skały, którego nie można ominąć. Natomiast w Dreźnie nie można przeoczyć pięknej barokowej budowli - Zwinger. 





   
  Nieśmiało przypominam, że do końca weekendu możecie głosować na moją stylizacje w konkursie Modny Wrocław. 

         Przygotowując ten wpis, drugim okiem oglądam mecz POLSKA - PORTUGALIA. Gorąco kibicuje naszym - również odpowiednim strojem, który mogliście oglądać - tutaj. A poniżej również truskawkowa tarta w barwach Polski, którą serwowałam znajomym.
Mała Torebka - tutaj.



         Czerwcowy pomysł na kolację przy świecach - Makaron z krewetkami i botwinką.



        A co w lipcu? Trochę Was zaniedbam bo wybieram się na wakacje bez bloga :). Ale kilka sesji mam już w przygotowaniu...
Torebka - Laza.pl

11 komentarzy:

  1. Torebka na ostatnim zdjęciu - poezjahttp://creativeideasforeveryone.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny mix zdjęć:) oczywiście Drezno dowiedziałam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tych wszystkich miejscach, które pokazałaś. Tam jest pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i piękne stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Budowle na zdjęciach naprawdę robią wrażenie. No niestety, Polacy meczu nie wygrali, ale grali jak prawdziwi bohaterzy :) Udanego urlopu

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, bardzo dużo się u Ciebie działo w czerwcu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowane:))
    Wspaniałą miałaś wyprawę!!! Sukieneczka bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, super podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!