poniedziałek, 20 czerwca 2016

Szklanka soku do śniadania.


     Dzień dobry, pobudka - pora na śniadanie. Dzisiaj śpieszę do Was z wpisem z okazji Światowego Dnia Soku, który najlepiej uczcić szklanką soku właśnie. Poza wodą moją codzienną dietę uzupełniają soki, jeśli nie mam możliwości zrobić świeżo wyciskanego soku to korzystam z soku pasteryzowanego z kartonu. Moja propozycja na pożywne śniadanie to kasza jaglana na mleku z miodem i truskawkami a do tego szklanka soku pomarańczowego. Po takim posiłku jestem syta do południa :). 
 


8 komentarzy:

  1. uwielbiam świeży sok z pomarańczy, czasami robię z 2 pomarańczy i połówki grapefruita, bomba witaminowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszne śniadanko . Tez takie preferuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdrową żywność - Mniam, mniam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie rano nic oprócz herbaty i kawy nie wejdzie;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ujęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam kaszy jaglanej w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!