czwartek, 28 lipca 2016

Just For Fun by loft37 dla Biedronki - moja opinia.



    Dzisiaj mam dla Was obiecaną recenzję produktów z Biedronki, w postaci gumowych torebek i butów o których było głośno na początku miesiąca. Nawet  program Dzień Dobry TVN promował produkty polskich projektantek jako idealne dodatki na lato. Sama dałam się skusić tym produktom dlatego, że kolekcja Just For Fun skojarzyła mi się z meliskami, które uwielbiam. Buty zapowiadały się bardzo ciekawie - pastelowe kolory oraz czernie, które mogą do wszystkiego pasować. Dodatkowym atutem były wymienne ozdoby - przypinki. 
    Zdecydowałam się na czarne japonki, dodatki niebieskie i czarne oraz niebieską torebkę. Przymierzałam również baleriny ale przypinka bardzo uwierała w stopę, więc zrezygnowałam z nich. 
Moje spostrzeżenia po kilku dniach użytkowania:
- japonki mnie nie obtarły, jednak przypięta kokardka obraca się podczas chodzenia, z kwiatka już w pierwszym dniu odkleił się cekinek;
- torebka prezentuje się dobrze ale mam obawy czy "uszy" wytrzymają, jeśli bardziej będę ją obciążać;
    Ogólnie uważam, że dużo hałasu o nic, trochę czuję się rozczarowana jakością i wykonaniem produktów. 




8 komentarzy:

  1. już na kilku blogach czytałam negatywne opinię na temat tej kolekcji ;) ja się na szczęście nie skusiłam ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie lubię melisek.. Przyglądałam się tym butom z ciekawością, bo tak głośno było o nich, ale stwierdziłam, że nie pasują do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JA nie lubię podróbek a to wygląda jak podróbka melisek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się te torebki wcale ale to wcale nie podobały. Były jak żelki, które sprzedawali jak byłam mała.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiscie bardzo czekałam na tą ofertę, jednak gdy się ukazała nie zakupiłam nawet portfelika ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O butach czytał sporo negatywnych opinii, nie są wygodne i obcierają.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety słyszałam, dużo złego na temat tych produktów.
    Zdecydowanie polecam Mellise :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!