poniedziałek, 4 lipca 2016

Kapelusz i torebka w paski na lato.

torebka - Laza.pl / kapelusz - New Look / 
top - Stradivarius / spódnica - Reserved / zegarek - DW
zdjęcia - Edyta


        Jeszcze tylko chwilka i czeka mnie upragniony relaks a przede wszystkim odpoczynek od pracy. Plaża i morze już mnie woła. Akcesoria plażowe w postaci kapelusza przeciwsłonecznego i dużej torebki mam. Do kupienia zostało mi jeszcze olejek do opalania, dobry balsam do nawilżania i spray na komary. Dobry humor dopisuje mi już od 1 lipca, więc mam nadzieje, że w tej kwestii nic się nie zmieni, podstawa to pozytywne nastawienie ;). Zdradźcie mi proszę czy tak jak ja jesteście przed urlopem, czy już odpoczywacie od trosk codziennego życia?








14 komentarzy:

  1. Kapelusz przecudny :) Miłego wypoczywania :)

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po:-) teraz odpoczywają inni. Miałam cudowny urlop i Tobie też takiego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kapelusz i ciekawa torba.Podoba mi się wszystko, porywam

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, tak wakacyjnie :) a jak już wrócisz z wakacyjnych wojaży, to polecam Ci wystawę Modna i już, którą masz u siebie we Wrocławiu (nie wiem, czy widziałaś, a bardzo warto). To jedna z wystaw w moim wakacyjnym zestawieniu: http://fashavable.blogspot.com/2016/07/wystawy-o-modzie-ktore-zobaczysz-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, tak wakacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem dlaczego, ale torebka idealnie pasuje mi tutaj do zegarka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna, letnia dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sympatyczny look

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się kapelusz :)
    miłego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.fafashion.pl - strona naszego sklepu KLIK

    http://web.facebook.com/Fafashion-951616621560560/ - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus10

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w tym kapeluszu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!