sobota, 16 lipca 2016

Rexona Active Shield antyperspirant.


         Firma Rexona towarzyszy mi od młodzieńczych lat i nigdy się na niej nie zawiodłam. Również tym razem produkt tej marki mile mnie zaskoczył, dostałam go do testowania tuz przed wyjazdem na wakacje, wiec z chęcią spakowałam go do walizki. Twórcy Active Shield postanowili połączyć działanie soli antyperspiracyjnych i naturalnych olejków roślinnych, znanych ich właściwości antybakteryjnych. Z tego połączenia powstał antyperspirant, który nie tylko redukuje pocenia, ale też uniemożliwia namnażanie się bakterii, które są odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach potu. Dodatkową zaleta dezodorantu jest bardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Ponad to antyperspirant nie podrażnia skory i nie brudzi ubrań. Myślę ze sięgnę po niego po raz kolejny.


4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam te produkt! Tylko ten stosuję:) Ma również super zapach:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję inne produkty Rexony i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam Rexony, ale może warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam już masę antyperspirantów.I nawet po umyciu i użyciu antyperspirantu-w sztyfcie lub aerozolu zawsze czułam się "mokra" i brzydko pachnąca.... Ale ten nowy z Rexony jest naprawdę super!!!!!!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!