wtorek, 26 lipca 2016

Sukienka w paski z just for fun.

sukienka - tutaj / torebka, japonki - justforfun


      Ciągle jeszcze nie mogę wrócić do rzeczywistości po urlopie. Dwa tygodnie bez stresu związanego z pracą były mi bardzo potrzebne ale powrót za biurko okazał się bardzo trudny. Od nowa przyzwyczajam się do starego rytmu dnia. Wracam również do na chwilę zapomnianego bloga. Na zdjęciach prezentuje kolejną sukienkę w paski oraz zakupione w Biedronce akcesoria Just for fun, o których więcej napiszę w osobnym wpisie. Więcej zdjęć z wakacji już niebawem :).








13 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo mi się podoba, jednak widziałam te buciki i torebkę w Biedronce i nie wywarły one na mnie dobrego wrażenia - słaba jest ich jakość.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie jestem zachwycona tymi produktami w Biedronki! ale o tym napisze w osobnym poście :).

      Usuń
  2. Super sukienka, chętnie bym taką kupiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta sukienka - niby typowo letnia, a jednak bardzo elegancka!
    Zachwycasz, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukieneczka i ma w sobie dużo klasy i elegancji, świetny zakup!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka na idealnym tle ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo cos podobnego rzuciło mi się w oczy tutaj, http://sukienki.damskie.net/sd-sukienki-bestsellery.html Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz! wszystko do siebie pasuje, nic się nie gryzie, idealnie! kobieco i prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka!!!
    Wyglądasz rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!