poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Atelier Urody dla każdej kobiety.


      Moje drogie Panie jak często dbacie o siebie i korzystacie z salonów urody. Czy poza pracą, domem, dziećmi znajdujecie czas aby zadbać o siebie dla siebie!  Zrobić coś dla ciała i jednocześnie zrelaksować się. 
     Ja niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu nowego salonu kosmetycznego Atelier Urody Eweliny JaworskiejJeśli szukacie profesjonalnej kosmetyczki, szerokiej gamy zabiegów a jednocześnie przyjemnego, pięknego wnętrza zapraszam właśnie do szalenie sympatycznej Pani Eweliny. Pani Ewelina pracuje na najlepszych kosmetykach przede wszystkich Thalgo i medi-derma. Podczas pierwszego spotkania moja twarz miała przyjemność doświadczenia zabiegu Oxybrazji polegającego na złuszczeniu martwej warstwy naskórka za pomocą jednoczesnej aplikacji tlenu i strumienia soli fizjologicznej. Co zauważyłam bezpośrednio po zabiegu? Skóra była rozjaśniona, napięta i odżywiona. Jednocześnie bardziej gładka. Zabieg szczególnie polecany jest latem, gdyż przyjemnie chłodzi skórę. Śledźcie salon Pani Eweliny na fb , gdyż niebawem pojawi się na nim film z moim udziałem :). 




      Dłonie to wizytówka kobiety a moje paznokcie od dawna sprawiają mi duże problemy. Nie mogę poradzić sobie z ich łamliwością i rozdwajaniem. Pani Ewelina pomogła mi z tym problemem. Zastosowała na moich paznokciach IBX System, innowacyjny, dwuczęściowy produkt, który daje wymierne, rewolucyjne korzyści, działa penetrując płytkę i wzmacnia ją od środka, zamiast pozostawać na jej wierzchu. Teraz nie chowam już rąk i z radością pokazuję je światu :).
     Ja na pewno jeszcze nie raz odwiedzę Atelier Urody Eweliny Jaworskiej i Was również tam zapraszam!


7 komentarzy:

  1. Rewelacja :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zabiegi kosmetyczne i chętnie się im poddaje, a Twój dzień Atelier Urody widzę bardzo udany pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. super miejsce, godne zobaczenia :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina jest cudowna!! Przy tak profesjonalnej i zaangażowanej osobie możemy czuć się bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina jest cudowna!! Przy tak profesjonalnej i zaangażowanej osobie możemy czuć się bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina jest cudowna!! Przy tak profesjonalnej i zaangażowanej osobie możemy czuć się bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne, jeśli mnie ktoś zaprosi na taką imprezę, to będę się bardzo cieszyła. A tak na poważnie regularnie korzystam z gabinetów kosmetycznych, nie mówię że ciągle ale co 2 miesiące na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!