czwartek, 4 sierpnia 2016

Biały kombinezon w słonecznikach.

kombinezon - tutaj / kapelusz - New Look
   
       Uwielbiam kwiaty słonecznika są dla mnie jak małe słoneczka. Powodują uśmiech na mojej twarzy jak widzę idące je za słońcem - zwracając ku niemu kwiatostany. Z kolei na noc kierują je ku wschodowi, jakby w oczekiwaniu na jego wzejście a podczas deszczu mają główki mocno spuszczone w dół jakby płakały. 
          Zdjęcia w słonecznikach marzyły mi się od dawna. Dlatego jak tylko zobaczyłam pole tych kwiatów musieliśmy się zatrzymać i zrobić mini sesję, której efekty teraz Wam prezentuje.




 



15 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna klimatyczna stylizacja !! A włosy - ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kombinezon, całość jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon świetny!

    zapraszam do mnie love-chic-goodhabits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w bieli :)
    też uwielbiam słoneczniki i też podczas trasy namówiłam rodzinkę, żbey się zatrzymać na chwilę i zrobić kilka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sesja jest wspaniała!
    Lato pełną gębą :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon! Rewelacyjnie w nim wyglądasz!!!
    Słoneczniki też lubię... Taka sesja mi się marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kombinezon mój sty :) Super fotki .Pozdrawiam
    http://kogielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!