wtorek, 23 sierpnia 2016

Kosmetyczni ulubieńcy miesiąca sierpnia.

      
    Z przyjemnością przedstawiam Wam dzisiaj kosmetycznych ulubieńców miesiąca sierpnia. W pierwszej kolejności - Woda toaletowa marki, której wcześniej nie miałam przyjemności używać - Playboy Queen Of the Game. Jest to linia zapachowa dla kogoś kto uwielbia słodkie zapachy, bardzo ciekawa i mocna kompozycja zapachowa. Oryginalny flakonik o pojemności 40ml zawiera aromat passiflory połączony z energetyzującą czarną porzeczką i aksamitnym zapachem kawy. Kompozycję dopełnia słodki zapach prażonego sezamu, kwiatu pomarańczy i czekoladowego founde. Zmysłowości dodaje aromat fasoli tonka, połączony z drzewem cedrowym i aromatem paczuli. Perfumy dedykowałabym  zdecydowanej i lubiącej się wyróżniać kobiecie!
         Więcej opinii o produkcie znajdziecie tutaj


         
      Na przesyłkę z kremem Mixa HYALUROGEL czekałam z dużym zainteresowaniem. Nigdy wcześniej nie miałam możliwości skorzystania kosmetyków marki Mixa, a krem HYALUROGEL zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. To  intensywnie nawilżający kosmetyk stworzony dla osób o skórze wrażliwej, która wykazuje oznaki odwodnienia. 
    Krem jest w wygodnym, szklanym słoiczku, a wodno-żelowa konsystencja nie zostawia tłustej warstwy. Bardzo ładnie wchłania się i już przy pierwszym jego użyciu odczułam orzeźwienie oraz wygładzenie skóry. Krem idealnie sprawdził się jako baza pod makijaż. Na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę.
Opinie o produkcie znajdziecie tutaj.
 

      Na koniec zostawiłam  pomadkowych ulubieńców - Maybelline Neon Red 916 i Kiss Pearl 832. Produkty długo utrzymują się na ustach i nie wysuszają ich. Jaśniejszej pomadki używam do pracy a czerwoną dedukuję sobie na wieczór :).

3 komentarze:

  1. Też polubiłam ostatnio ten krem marki MIXA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z firmy MIXA mam balsam do ciała i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!