wtorek, 9 sierpnia 2016

Wishlista na końcówkę lata.

       Dlaczego co dobre zawsze się kończy?  Chciałabym, żeby dni się wydłużały a słoneczko prażyło bez końca ;). Staram się cieszyć tymi dniami lata, które jeszcze zostały. Korzystam również z ostatnich dni wyprzedaży dlatego dzisiaj Was zapraszam na moją wishlistę.
        Na początek mam dla Was sukienki maxi. Niestety takie kreacje nie są dla każdego. Najlepiej prezentują się na wysokich, szczupłych dziewczynach.
sukienka1 - tutaj / sukienka2 - tutaj /  sukienka3 - tutaj

Paski lubię te w pionie i w poziomie. 
kombinezon - tutaj /  sukienka - tutaj  /  sukienka - tutaj
A może styl boho i kombinezony to jest to co lubicie ...
kombinezon1 - tutaj  / kombinezon2 - tutaj /  
kombinezon3 - tutaj
Zdrowy tryb życiauprawianie sportu zmusza nas do wzbogacenia szafy o ubrania sportowe.
kombinezon - tutaj / zestaw  - tutaj / leginsy - tutaj
Nie byłabym sobą gdybym nie zaproponowała Wam sukienek :).
sukienka bez ramion - tutaj  pudrowa tutaj / kolorowa - tutaj
torebka czarna - tutaj / torebka beżowa - tutaj /  
bordowa - tutaj / zielona - tutaj  / torebka - tutaj


7 komentarzy:

  1. Wiele rzeczy z twojej listy widziałabym u siebie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zamówiłam kombinezon nr 1 ! :D mam nadzieję, że będę zadowolona jak do mnie dojdzie :)

    MNQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka maxi by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maxi choć niska jestem:))
    Fajne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!