wtorek, 6 września 2016

Outfit na przekór nadchodzącej jesieni.

kamizelka - Orsay / bluzka - SH / spodenki - Cubus / sandały - Top Secret
zdjęcia - Mariusz Shaffer

    Na przekór czającej się tuż za rogiem jesieni założyłam jeansowe spodenki, top bez ramion i sandały. Tak wystrojona wybrałam się ostatnio na koncert na Placu Społecznym. Nie, nie zmarzłam :). Jednak mam świadomość, że to już ostatnie takie ładne dni i jeszcze w miarę ciepłe wieczory... ale jesień też potrafi być piękna. Dlatego małymi kroczkami przymierzam się do jesiennych zestawów i niedługo Wam je pokażę. 




 

Kochani przypominam o wyprzedaży:

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, śliczne buty, podziwiam, bo mnie pewnie by gniotły te paseczki i wyglądałabym jak baleron. Masz bardzo zgrabne nogi, bluzeczka też fajna. Pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie obawy co do tych butów ale okazały się bardzo wygodne.

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) coraz bardziej kuszą mnie takie kamizelki, i dobrze, że zaklinasz lato :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fenomenalne szorty:) świetnie leżą

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że pogoda jeszcze nie raz i nie dwa nas zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz takie śliczne, kobiece ciało, że grzechem byłoby je już zakryć czymś grubym ;P
    Korzystaj z lata ile możesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje. Ślicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!