poniedziałek, 3 października 2016

Summary of September.


       Zdecydowanie mniej mnie tu i u was ostatnioBlogowanie nie cieszy mnie tak bardzo jak kiedyś a moje zdjęcia i wpisy tracą na jakości. Ciężko jest mi pogodzić prace zawodową, dom i inne obowiązki. Wyznaczam sobie nowe cele i potrzebuję czasu aby je zrealizować. Jak wcześniej sobie z tym radziłam? Wydaje mi się, że miałam inne priorytety a teraz "zabawa" w blogowanie  schodzi na drugi plan.  Przez te trzy lata przeżyłam wspaniałą przygodę, miałam przyjemność uczestniczyć w wielu wydarzeniach i poznać ciekawych ludzi. Czy odzyskam chęci i zapał na dalsze pokazywanie siebie - zobaczymy. Tymczasem zapraszam na spóźnione podsumowanie miesiąca września. 


Jedna z moich najulubieńszych sesji :).


Kolejne szczyty zdobyte, tym razem nocleg w Polanicy Zdrój i na nowo odkrywane Góry Stołowe.  



Zaczynam wić...


       Festyny szkolne i inne kulturalne wydarzenia na koniec lata zaliczone. 





Bliskie spotkania z Buką... (znalezione w letnim archiwum).

7 komentarzy:

  1. Czasem tak jest, że mamy spadek formy i potrzebna nam przerwa w blogowaniu.
    Super zdjęcia, a to z Buką - rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Twoje zdjęcia są ciągle tak samo ładne i niczego im nie brakuje.
    Trudno zaprzeczyć, że blogowanie to zjadacz czasu - dopóki samemu się nie zacznie blogować to człowiek nie wierzy, jak wiele energii i pracy trzeba włożyć w to, żeby regularnie wrzucać posty, żeby na FB coś powstawiać, żeby odwiedzać innych blogerów.

    Nikt więc nie może mieć do Ciebie pretensji, że jeśli poza siecią prowadzisz "normalne", dorosłe życie, to po prostu brakuje Ci czasu na bloga - zwłaszcza, że to tylko Twoje hobby.

    Bądź szczęśliwa i do niczego się nie zmuszaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to przejściowe, ja miałam dość długą przerwę z powodu braku czasu i we wrześniu wróciłam i zupełnie inaczej prowadzi mi się bloga "_

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami musze wziąć urlop od blogowania... Daj sobie odpocząć:)
    Ale wracaj!!! Rudzielcu, brakowałoby Ciebie w blogosferze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, proszę , nie zostawiaj blogowania :-) Twoje wpisy są dla mnie ciągle ciekawe! Ale czasem tak jest , że są sprawy ważne i ważniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!