wtorek, 8 listopada 2016

Do trzech razy sztuka - Wrocław Fashion Meeting.


http://feszyn.com/konkurs-stylowy-wroclaw/
Moi Drodzy po raz trzeci mam przyjemność próbować swoich sił na wybiegu, biorąc udział w konkursie "Zrób się na szaro" organizowanym przez Wrocław Fashion Meeting  - targów i pokazów mody, które odbędą się w dniach 19-20 listopada 2016 roku na Stadionie Wrocław w Klubie Biznesowym.
           Natomiast dzisiaj chciałabym Was prosić o głosy:
Trzeba kliknąć na moje zdjęcie nr 9 a potem w prawym górnym roku na serduszko.
              Z góry ode mnie Wielka Buźka za pomoc!
     

Więcej zdjęć tej stylizacji znajdziecie tutaj.

7 komentarzy:

  1. Kliknięte! ;)Podziwiam, super figura i super dodatki ;) Bardzo pasują Ci te kolory. szczególnie do kolorów włosów ;) Zazdroszcze i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście kliknięte! Powodzenia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ode mnie 41, powodzenia życzę, masz piękną figurę, i fajna szara stylówka, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, głos się należy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations my dear! I wait your new post with you on runway!!! Have a nice sunday, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, ślicznie ta konkursowa stylizacja! I jak ci poszło? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!