środa, 8 lutego 2017

Powrót w romantyczno-złotej odsłonie.


     Wracam, nabrałam chęci aby znowu pokazywać się "światu" :). Dzięki Monice z Portretownia Panoramic Eyes po dłuższej przerwie mogłam znowu zapozować przed obiektywem aparatu. Wydaje mi się, że nie wyszłam z wprawy, zresztą oceńcie sami ...
     Gorąco zapraszam na sesje portretowe do Portretowni Moniki, uwija się jak myszka, ma świetne pomysły i kreatywne zaplecze. Dla mnie to była czysta przyjemność a efekty pracy Moniki przeszły moje oczekiwania.











7 komentarzy:

  1. Fantastycznie Cię znowu widzieć, Kasiu!

    Zdjęcia są bardzo, bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te w wianku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Comeback w dobrym stylu. Czekaliśmy na niego.
    Drugi rząd od dołu, prawa strona: 9/10.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Ruda w złotej odsłonie!
    Prześlicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!