poniedziałek, 20 lutego 2017

W poszukiwaniu przebiśniegów - sukienka z oryginalnym wzorem.

sukienka - H&M / kozaki - Wittchen / kapelusz - C&A / kurtka - Zara / manicure - Atelier Urody
zdjęcia- Edyta Cygan

„Był taki czas, gdy ciągle się spieszyłam. Na przykład jechałam tramwajem i chciałam, żeby on jechał jeszcze szybciej. Miałam ten pośpiech w sobie. I nagle pomyślałam: „Zaraz, dokąd ja się tak śpieszę? Przecież na końcu czeka na mnie trumna.” Pozbądź się tego wewnętrznego biegu. Oglądaj świat, obserwuj, co się dookoła ciebie dzieje, bo życie mamy jedno, a przecież we wszystkim można znaleźć tyle piękna. Właściwie samo to, że się żyje, jest już czymś cudownym.” Danuta Szaflarska









13 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, jak miło zobaczyć uśmiech i pierwsze promienie słońca :) Ze zdjęć emanuje mega dużo optymizmu mimo, że za oknem jeszcze szaro ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam kieckę w ptaki, jednak białą ;) super wyglądasz!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne słoneczne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne słoneczne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam oko na tę sukienkę, nie wyglądałam w niej jednak tak ładnie jak Ty :)

    Tobie w niej pięknie!

    I... miło Cię wreszcie widzieć, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kiecka, wyglądasz w niej rewelaycjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest cudowna, pięknie komponuje się z Twoim kolorek włosów :) masz promiennych uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kiecka, lubię takie wyraźne, śliczne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz<3 cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ślicznie i dziewczęco w kapeluszu a zdjęcia wyglądają jak wiosenne już www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kolor włosów! I skręt fal :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!