sobota, 18 marca 2017

Nowości na wiosnę.


      Dzisiaj prezentuje Wam garść nowości, które nabyłam z myślą o zbliżającej się wiośnie :). Drewniany zegarek oraz okulary BOBO PTAK zachwyciły mnie swoją lekkością i oryginalnością. Akcesoria te będą idealnym dodatkiem nawet do eleganckich stylizacji. 




      Hibiskusowy tonik i krem do twarzy z pestek winogron aktualnie są w fazie testów. Póki co jestem zadowolona z rezultatów. Jednak na długotrwałe efekty będę musiała jeszcze poczekać. 


      Morska Torebka Witchen zachwyciła mnie swoim wzorem. Myślę, że będzie to moja ulubiona torebka tej wiosny :). 

7 komentarzy:

  1. Widziałam już gdzieś taki drewniany zegarek, ciekawy i faktycznie oryginalny :)
    Tonik z Sylveco bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post:) Okulary wyglądają ciekawie, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe są drewniane okulary :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe są drewniane okulary :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice choice Kasia! Sunglasses are amazing!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Trend: accessories FW 2017/18

    OdpowiedzUsuń
  7. Drewniany zegarek już widziałam, okularów jeszcze nie, ładna torebka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!