poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Miejski styl - modnie i wygodnie.

kombinezon - Reserved/ czapka - H&M / trampki - Converse / katana - Zara
zdjęcia - Edyta


       Na specyfikę miejskiego stylu składa się przede wszystkim wygoda, łączenie różnych stylów i bogata gama kolorów. Głównie chodzi o to, żeby bawić się modą. Dlatego ja "zaszalałam" połączyłam kombinezon koloru khaki z czerwonymi trampkami. Dzięki takiemu zabiegowi mogłam wsiąść na rower, pobiegać po sklepach a nawet napić się kawy z przyjaciółką







10 komentarzy:

  1. Piękny uśmiech i naprawdę ciekawy zestaw. Poluje właśnie na taką dżinsówkę
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, zawadiacko wyglądasz! NO i czerwone tenisówki - kocham, sama teraz noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny zestawik!Super tramposzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa w szczególności wpadła mi w oko, super! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie , energia aż tryska :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Uwielbiam tego typu wygodne stylizacje. Idealnie zestawienie. Wszystko do siebie bardzo dobrze pasuje. Czerwone trampki zdecydowanie ożywiają tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze - świetnie Cię tu jednak od czasu do czasu oglądać, Kasiu :)!

    Po drugie - taki dziewczęcy, młodzieżowy styl bardzo Ci pasuje!
    Chcę więcej - i częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I pięknie wyszło! Na luzie i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji.


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!