czwartek, 27 kwietnia 2017

Rewelacyjne rezultaty po zabiegu mezoterapii mikroigłowej z Ses-Retinal Peel Orange peel.

zdjęcia - Edyta
Salon Kosmetyczny - Atelier Urody Eweliny Jaworskiej

      Dzisiaj zapraszam na dalszy ciąg relacji z zabiegu w Atelier Urody Eweliny Jaworskiej  połączenie Nanopore (mezoterapii mikroigłowej) z Ses-Retinal Peel Orange peel, (nowa generacja retinoidów zamkniętych w liposomach).

Pierwszy peeling medyczny wykorzystujący retinaldehyd, bardzo skuteczną, ale niestabilna postać witaminy A. Dzięki zastosowaniu NANOTECHNOLOGII preparat wykazuje wysoką stabilność, jednocześnie wykorzystując potencjał natychmiastowej przemiany retinaldehydu w kwas Retinowy.

Wskazania:
🍊 starzenie skóry
🍊 skóra szara, ziemista, palacza
🍊 sucha i odwodniona
🍊 melasma i hiperpigmentacje
🍊 trądzik i blizny

Składniki aktywne:
🍊 retinaldehyd
🍊 cynk
🍊 kwas hialuronowy
🍊 czynniki wzrostu


         Sam zabieg przebieg bezboleśnie, czułam tylko lekkie mrowienie w bardziej wrażliwych miejscach twarzy a najbardziej na szyi. Szyja również była najbardziej podrażniona po zabiegu. Etapem końcowym zabiegu było nałożenie pomarańczowego peelingu, w którym unikając wzroku mijanych mnie osób pojechałam do domu. Peeling zmyłam po 4 godzinach. Na drugi dzień po zabiegu skóra była podrażniona i trochę spuchnięta. Około 3 dnia po zabiegu skóra zaczęła się delikatnie złuszczać. Kolejne złuszczanie nastąpiło w 7 i 10 dniu po zabiegu. W tym czasie normalnie stosowałam makijaż w celu kamuflażu.
         Rezultaty przeszły moje oczekiwania. Skóra bardziej się rozświetliła i wygładziła, co doskonale widać na ostatnich zdjęciach, wykonanych około 4 tygodnie po zabiegu. 
Szczerze polecam i zapraszam do Atelier Urody Eweliny Jaworskiej.



Jeszcze uśmiechnięta i nieświadoma co mnie czeka:). 









Rewelacyjne rezultaty :


11 komentarzy:

  1. Naprawdę widać efekty :))

    pozdrawiam serdecznie,
    woman-with-class.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekty widocznie natychmiast - i to jakie! rowniez mysle nad mezoterapia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow efekty bardzo duże, ile trwał zabieg?
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. No! Super efekt! Sama bym się skusiła:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dalej, jak parę dni temu rozważałam zabieg mezoterapii bezigłowej, a tutaj Ty z igłami. Hmmm... Myślę dalej nad tym co wybrać:-) Pozdrowienia Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam u Pani Eweliny na zabiegach z kwasami. Szczerze polecam: duża staranność i dbałość o szczegóły, dobrze dobrany zabieg i efekty na koniec fenomenalne. Byłam bardzooo zadowolona, a moja buźka wygląda świeżo i zdrowo. Z całą pewnością wrócę na kolejną sesję z kwasami jesienią :) Kasiu cudnie, efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu czasem przydadzą się takie egoistyczna chwile poświęcone tylko i wyłącznie sobie :D
    ahhh my kobiety, ile się wycierpimy, by dobrze wyglądać :) hihihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!