czwartek, 25 maja 2017

Blue, jeans and crocodile.

katana - Zara / spódnica - SH / torebka - Wittchen / płaszcz - H&M / buty - Office Shoes
zdjęcia - Edyta

    Podczas tych zdjęć o prawdziwej ciepłej wiośnie jeszcze marzyliśmy i marzliśmy.... Dlatego swoją stylizację ukryłam pod ciepłym płaszczem i z niechęcią go ściągałam. Teraz już cieszymy się piękną wiosną, która w końcu zagościła u nas na dobre.  Chyba na starość zaczynam bardziej cenić wygodę. W tym zestawieniu czuję się wygodnie, oryginalnie ale również kobieco. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie. 
 








12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Romantyczna i kobieca :) Muszę kupić podobną spódnicę i przyznam szczerze,że zawsze mi się wydawało, że idealne będą do niej jedynie szpilki bądź baletki a tu proszę, zupełnie inna odsłona a jak ciekawie to wygląda. Ja zwykle kupuję eleganckie sukienki, o nico innym kroju, zwykle też na mg shohlari bo ufam materiałom, ale przyznam szczerze, że bardzo mnie zainspirowałaś. Muszę wypróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :). Dziękuję za tak miły komentarz!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. świetna stylizacja. Muszę przyznać, że kobiety to jednak widzą jak się ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, kolor spódnicy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest świetna, ślicznie wyglądasz:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim wyglądasz bardzo oryginalnie - i radośnie!
    A Ty jak się uśmiechasz, to zawsze jesteś piękna - czego byś nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie, szczególnie podoba mi się w wersji z kurtką jeasnową :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódnica;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!