poniedziałek, 26 czerwca 2017

Letnia wishlista.

        Za nami Noc Świętojańska, przed nami wyczekiwane przez wszystkich wakacje. Niestety ja na swój urlop będę musiała jeszcze poczekać. Do tego czasu razem z Wami mogę chociaż nacieszyć oko letnimi inspiracjami, które dla Was przygotowałam. Ciekawa jestem co najbardziej przypadło Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzu.
 
sukienka - tutaj /kapelusz - tutaj / szpilki - tutaj

 
spodnie - tutaj  / bluzka - tutaj /    kapelusz - tutaj 
 
strój kąpielowy - tutaj  

sukienka krótka - tutaj / sukienka długa - tutaj
 
strój - tutaj  /  sandały - tutaj / okulary - tutaj
 
strój - tutaj / okulary - tutaj / torebka - tutaj

8 komentarzy:

  1. piękne zestawy!
    zapraszam do siebie:)
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do swojej wishlisty dopisałam jeszcze jedną sukienkę, która ostatnio, aż śni mi się po nocach. Jest sportowa, lekka i bardzo kolorowa. http://matshop.pl/product-pol-2089-Sukienka-Jungmob-Jungle-Dress-2-multicolor.html Pokochałam ją całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ta sukienka w liście i szpilki- jestem maniaczką butów :D zawsze mam problem wybrać coś fajnego w tych sklepach.
    Podoba mi się Twój blog- obserwuję- zaoszczędzę czasu na szukaniu ubrań :D
    zapraszam do mnie: http://onitestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne rzeczy! świetne te spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow okulary super, a jak chronią od słońca, czy to tylko gadzet?

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mają świetne okulary jednak tylko z wyglądu, bo faktycznie nie dość że nie chronią to jeszcze się gorzej nagrzewają ;/

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie sukienka i szpilki! Mam ostatnio szał na takie liściaste klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!