środa, 30 sierpnia 2017

Sesja na zakończenie wakacji.

zdjęcia - Anita Włodarczyk 




 



10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. Też mam tę spódnicę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja, wyglądasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niesamowite miejsce <3
    zdjęcia w tych ostatnich, przebijających się przez drzewa promieni słońca wyszły cudownie :D

    świetna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie nnumer dwa mnie zachwyciło, prześliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    <<>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja spódnica na tle różaneczników wygląda bajkowo! Pozdrawiamy - OrienteGlamour

    OdpowiedzUsuń
  7. You are a really elegant woman Kasia. So amazing skirt!!!
    Don't miss my last outfit, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Orange dress from Gamiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Promieniejesz, ach ma się ten urok osobisty. Zdjęcie przedostatnie ta spódnica w tych kwiatach... rewelacja! Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sesja!!! Cudownie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, a może by tak sesja dla http://linger.pl?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!