sobota, 9 stycznia 2016

Burgundowa kurtka.

kurtka - tutaj / koszula -  Wólczanka / buty - Venezia
zdjęcia - Edyta

        Na różnych blogach czytam, że Nowy Rok sprzyja podejmowaniu postanowień i wyzwań. Sama pisałam już Wam, że poczyniłam pewne postanowienia noworoczne. Jednak po dłuższym zastanowieniu nie do końca się z tym zgadzam.  Uważam, że w każdym momencie naszego życia wyznaczamy sobie jakieś cele i nie potrzebujmy do tego pierwszego stycznia. Cele są krótko albo długoterminowe, które z mniejszym lub większym skutkiem realizujemy. Sama mam w telefonie listę marzeń oraz celi do zrealizowania i staram się do nich dążyć. Nigdy nie uzewnętrzniałam się na blogu, więc tym razem również nic więcej o tym nie napiszę. Jednak ciekawa jestem czy Wy też macie takie listy... 

     A co na zdjęciach? Luźny już trochę wiosenny zestaw - burgundowa kurtka i koszula z Wólczanki, którą uwielbiam. 









 

15 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, klik - 37,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this casual outfit KAsia, especially your beautiful leather jacket! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kurteczka, będzie super wyglądać wiosną. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super kurtka!!! I dżinsy!
    Bomba!
    Co do postanowień, to żadnych nie robię... I tak nie dotrzymam;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kurtka!
    I koszula, koszula piękna <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zestawienie, pasuje do Ciebie, genialnie dobrane :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzamy się, że jest to jak najbardziej udane zestawienie - szczególnie kurtka, która "powala" ;) :) Super sesja! Wszystko idealnie dobrane i oczywiście pasuje do Ciebie. :) Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku - pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka ma bardzo fajny kolor :) Ale koszula po prostu mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobal mi sie Twoj blog .. na zdjeciach wygladasz bardzo naturalnie - bez zbednych fajerwerkow co jest dzisiaj rzadkoscia ;) Z calego zestawu najbardziej spodobala mi sie ta kurtka .. swoja droga jest swietnie dobrana do koloru wlosow. Ja rowniez jestem zwolenniczka podobnego stylu. W tym roku jakos lato nie ma zamiaru dopisac wiec chyba tez skusze sie na ta kurte. Ostatnio w Shein widzialam ciekawe promocje w takiej wyszukiwarce promocji http://alerabat.com/kody-promocyjne/shein Szkoda, ze nie dowiedzialam sie o niej wczesniej, sporo bym zaoszczedzila. Moze wam rowniez sie przyda, entuzjastkom zakupow :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!